10 razloga za odlazak na 10 godina mature

Srednja škola je period kada smo gledali na sat i čekali da zvono zazvoni. Period kada smo odrasli i postali doživotni prijatelji sa mnogima iz škole. Moja generacija je maturirala 2007. godne. Sada, 10 godina kasnije, vreme je za veliko generacijsko okupljanje. Sa još dvoje drugara iz srednje škole odlučila sam da se upustim u organizovanje proslave mature. Moram priznati da su svi euforični i jedva očekuju proslavu. U razgovoru sa njima, u nastavku slede najčešći razlozi zbog kojih će oni prisustvovati proslavi 10 godina velike mature:

  1. Zbog osećanja nostalgije
  2. Da bih saznao ko se potpuno promenio
  3. Da bih saznao ko je ostao potpuno isti
  4. Da pokažem svima koliko sam se ja promenio
  5. Da imam dobar izgovor da se družim sa svim prijateljima u isto vreme
  6. Da se povežem sa starim prijateljima
  7. Da proširim svoja poznanstva
  8. Da pijem i igram kao da sam opet “mlad”
  9. Zato što ne mogu da zagrlim prijatelje preko fb
  10. Kupidon možda bude prisustan

Koji je Vaš razlog za odlazak na proslavu mature?

One comment

Leave a Reply

